2018. október 20.

Összefoglaló az elmúlt napokból... 1. rész: Találkozók

©Phil Frank
Mostanság egy csomó apróság - nem semmiség, mindegyik fontos dolog volt számomra - történt velem, amiről tudtam volna írni, de egyszerűen nem volt rá érkezésem.
De most jön az összefoglalóm rögtön három részben, salllalalaaalala ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ :)

Dióhéjban előre annyit, hogy központban maguk a könyvek állnak, de mesélek majd olvasásról, könyvvásárlásról és pár találkozóról is.



_ Találkozók, teázás-sütizés-beszélgetés _

Az elmúlt időszakban találkoztam több nagyon kedves Molyocskával is. Egyikükkel már régebb óta terveztük az újabb találkozót, és most végre összejött.
Elmentünk teázni, és egy nagyon kellemeset beszélgettünk. Szó volt természetesen könyvekről és minden egyéb másról is. Ilyen az, amikor könyvimádók összeszabadulnak.
Én hamarabb végeztem melóban, mint Dalma, ezért egy kicsit megálltam a Kisföldalatti (M1-es metróvonal) Deák téri állomásán olvasni és ebbe olyan jól sikerült belefeledkeznem, hogy mikor később találkoztunk, csak akkor jutott eszembe, hogy milyen jó bejegyzés születhetett volna az Itt olvastam rovatba, ha történetesen nem felejtek el lőni egy képet. Na mindegy, majd legközelebb! ;-)
Egyébként az említett kedves hölgynek is van saját blogja, szuper bejegyzésekkel. Kukkantsatok be hozzá is, a következő linkre kattintva: Caledonia Könyvvára

Egy másik találkozóm szintén a moly.hu-ról megismert hölggyel volt. Vele nem terveztük régről a találkát, de egy ajándékozós esemény kapcsán inkább személyes átadást beszéltünk meg. Nikit egy beszédes, vidám, pozitív embernek és egyben kiváló beszélgetőtársnak ismertem meg, akinek társaságában hip-hop repül az idő. Annál is inkább, mert találkozónk estéjén én még fogorvoshoz mentem, és bizony, ha nem figyelünk az időre, akkor elkéstem volna.

A moly.hu közössége azért is nagyon jó egyébként, mert rengeteg érdekes és értékes emberre lehet ott lelni, akiknek ugyanaz az érdeklődési köre, azaz szeretjük a könyveket, szeretünk olvasni.
©The Box - @theboxdonutszombathely
Így ismertem meg Vikit is, akivel immár több mint fél éve beszélgetünk majdnem napi szinten, többször találkoztunk és naná, hogy megajándékoztunk már egymást több könyvvel is. Biztosan állíthatom, hogy nincs olyan pillanat, amikor kínos csend telepedne ránk, mindig van valamilyen téma, amiről tudunk diskurzust folytatni. Bár könyvekben más műfajt preferálunk igazán - Viki rajong a disztópiákért, nekem a fantasy felé húz inkább a szívem -, mégis olyan jól megértjük egymást, mintha már réges régóta ismernénk a másikat. :) És hát igen, az elmúlt időszakban Vikivel is találkoztam, és felébresztettem rajongását egy bizonyos kockafánk iránt, ami bevallom, nekem is nagy kedvencem. Kóstoljátok meg Ti is, de vigyázzatok, függőséget okoz! ;-)

Folytatása következik ...
Hamarosan jövök az újonnan beszerzett könyvekkel. ¨

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése