2018. december 2.

Karácsonyi tag, picit átalakítva

Nagy-nagy örömmel jelentem, hogy ismét kaptam egy felkérést tag kitöltésére egy kedves barátomtól, aki a Henrietta blogja oldal írója.
A taget egy picit átalakítottam, hogy legyen könyves vonatkozása is a dolognak. ;-)

Én ezzel próbálok most hangolódni az ünnepre. Valójában a karácsonyi előkészületek a családom körében és az otthonomban már elég előrehaladott állapotban vannak, a blogot viszont sajnos mostanában hanyagoltam - a tegnapi tél köszöntő kivételével -, ezért most itt ez a tag, amihez jó olvasást kívánok! :)

Mi a legelső ünnepekkel kapcsolatos emléked?
Hmmm ... igyekszem visszaemlékezni. Nagyon-nagyon sok szép emlékem van gyerekkoromból, de fogalmam sincs, hogy melyik lehetett az első. A korai karácsonyok emléke inkább a később megnézegetett fényképek miatt él bennem.

Kis vagy nagy karácsony?
Kis karácsonyunk volt mindig, mivel kevesen vagyunk. Bár Páromnak nagy családja van, így minden évben van kicsi és nagy karácsonyunk is.

Vannak családi, ünnepi szokásaitok, amelyet te is tartasz?
Szerintem a lakás feldíszítése szinte mindenhol ünnepi szokás. Ez nálunk sincs másképp.
Tavaly Anyukám és Nagypapám nálunk töltötte a Szentestét. Idén még többen leszünk. Azt hiszem, ez egy új ünnepi szokás nálunk. :)

Igazi vagy műfenyő?
A műre szavazok. Csodaszép műfenyőnk van évek óta.

Mi a legemlékezetesebb karácsonyi ajándékod?
Igazából minden ajándékomnak örültem, de a legemlékezetesebb inkább mégis az, hogy együtt töltjük az időt, nevetünk, jól érezzük magunkat.

Mi a kedvenc ünnepi ételed?
Nincs kedvenc ünnepi ételem. Talán amit a legjobban szoktam mindig várni, az a mákos guba.

Mi az ami nélkül nem lenne számodra tökéletes az ünnep?
Ha nem lenne benne szeretet.

Kedvenc karácsonyi filmed?
Egyértelműen a Grincs ♥

Kedvenc karácsonyi zenéd?
Nincs kedvencem, de szeretem hallgatni szinte bármelyiket.

Van valami a kívánságlistádon?
A kívánságlistám tele van könyvekkel. Azt hiszem, hogy ez egy könyvmolytól nem is olyan meglepő. :D

Kedvenc karácsonyi könyved?
Mezey Katalin (szerk.): Nagy karácsonyi mesekönyv
Egyszerűen odavoltam érte gyerekkoromban, mivel nem csak mesék vannak a kötetben, hanem egy csomó kreatív feladat, karácsonyi díszek készítésének leírása, versek és még sok-sok érdekesség.

Nos, én ezzel próbáltam elkezdeni az ünnepre hangolódni itt a blogon. Ha van kedvetek töltsétek ki Ti is! :)

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen Judit, hogy te is kitöltötted! Öröm volt olvasni. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm! :) Szeretem töltögetni ezeket a tageket, mindig külön élmény! :) ♥

      Törlés