2019. január 28.

2018-ban életemben először...

Huhúúúú! Milyen régen jelentkeztem már hosszabb bejegyzéssel. Na de majd most! :) Már készültem egy ideje megírni ezt a cikket, vagy minek nevezzemet, és el is kezdtem összeszedni a gondolataimat, emlékeimet, de aztán az év elejei nagy hajtás megakadályozta, hogy igazi, önálló bejegyzéssé fejlődjön a drága.

Amit érdemes tudni, hogy nem ez az első "életemben először" összefoglaló, amit írok, ugyanis a moly.hu-n már két ilyet összehoztam. Hamarosan - most ezt így kitaláltam - át is fogom emelni a blogomra. Két éve Izolda (ő az egyik szerkesztő a molyon) karca volt az első ilyen összefoglaló, amivel találkoztam. Ez akkor annyira megtetszett, hogy kaptam magam és gyorsan megcsináltam én is a sajátomat. :D

Itt érhetitek el őket (egyelőre még a molyon):
2016-ban életemben először...
2017-ben életemben először...

Most pedig következzen a legújabb, a 2018-ban életemben először...

♥ voltam egy igazi olasz étteremben, ahol a tulaj olasz, és szinte mindenki olaszul beszél (és nem Olaszországban, hanem a Balatonon van),
♥ sikerült 150 könyves plecsnit szereznem molyon,
♥ találtam egy nagyon kedves molybarátnőt, akivel többször is találkoztunk már és fogunk is a későbbiekben (♥),
♥ lettem felkérve esküvői tanúnak (annyira, de annyira nagy boldogság ez ♥),
♥ rendeltem a Könyvmolyképző Kiadótól megjelenés előtti Elit Teames könyvet (Lara Adrian: Az éjfél fogságában),
♥ tartottuk mi a Párom részéről a családi karácsonyt,
♥ foglaltam szállást a booking.com oldalon,
♥ raktam ki puzzle-t a Párommal együtt,
♥ eljutottam Rise Against koncertre,
♥ voltunk Anyával LP koncerten,
♥ voltam a Csodák Palotájában,
♥ találtam könyvet a villamoson (Nemzetközi Könyvajándékozás Napja),
♥ megműtötték az orrsövényemet,
♥ indítottam egy Instagram profilt,
♥ írtam értékelőt filmről,
♥ voltunk Anyával Il Volo koncerten,
♥ és írtam élménybeszámolót is róla,
♥ lettem második helyezett versíró pályázaton.

Mondjuk úgy, hogy egyelőre ennyi. Ha eszembe jut majd még valami, akkor bővíteni fogom. ;-)

És Ti? Mi mindent csináltatok 2018-ban életetekben először? :)
Ahogy eszembe jutnak a dolgok, szerintem ez még bővülni fog. :-D

2 megjegyzés:

  1. Bővítem neked, Kislányom. :) Életedben először voltál Il Volo koncerten és LP koncerten, ráadásul velem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, tényleg! :-) Na majd ezt is beleírom. ;-) Köszönöm, Anya! ^_^

      Törlés