2018. szeptember 8.

Első nyereményjáték mi másért, mint ...

Egy hét alatt eljutottam odáig, hogy elkészült a blog új fejléce, amit már nem érzek kommersznek, nem úgy, mint az előzőt. :D Reményeim szerint ezzel nem csak én vagyok így, és hogy ezt megünneplendő meg is hirdetem a blog életében az első nyereményjátékot!!! :)

Mi másért folyhatna a játék, mint egy szuper...
könyvért!!!

Naná, hogy könyvért, hát mi másért, hiszen ez itt az Olvasósarok blog! :) Sokat gondolkodtam, hogy melyik kötet lenne a megfelelő. Szerettem volna valami olyasmit, ami kapcsolódik az őszhöz, de végül úgy döntöttem, hogy nem a könyv lesz az, hanem valami kis apróság, ami odakerül a kötet és természetesen egy könyvjelző mellé. Ez viszont legyen meglepetés.

Most pedig jöjjön a leleplezés! :)

A megnyerhető kötet nem más, mint az Ad Astra kiadó által 2014-ben megjelent Charles Stross sci-fije, amely elnyerte a Locus, a Hugo, a Campbell, a Clarke és a BSFA díjakat. A címe pedig

És hogy mit is kell tenned azért, hogy bekerülhess abba a bizonyos kalapba?
Teljesen egyszerű dolgod van. A jobb oldalon, a Magamról rész alatt látsz egy Igen, értesítést kérek az új bejegyzésekről! opciót. Ott iratkozz fel kérlek, így mindig értesülni fogsz egy e-mailből, ha új bejegyzést írok. Ezt már most köszönöm! :) Valamint legyél a blog rendszeres olvasója, ezt pedig lejjebb találod meg. Ezután már csak annyi a teendőd, hogy várnod kell az eredményhirdetést.

A nyereményjáték szeptember 30-ig tart, október elején pedig sorsolás! :)

A játékban bárki részt vehet, akinek tudok magyarországi címre postázni!


Hajrá Mindenkinek! :)

26 megjegyzés:

  1. Szia!
    Igen,felíratkoztam az értesítést kérek az új bejegyzésekről résznél.Nagyon jó ötletnek tartom,mivel rengeteg jó blog van,de sajnos mindet nem tudom észben tartani,hogy szeretném meglátogatni és ez a funkció nagyon jól kiváltja ezt a problémámat.
    Katalin Sz néven íratkoztam fel a rendszeres olvasóid közé.
    Email címem: katalin.szell@freemail.hu
    Köszi a játékot!
    Kati

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kati! :)
      Köszönöm, hogy játszol! :)
      Hajrá! :)
      Judyt

      Törlés
  2. Szia!
    Új bejegyzésekről értesítést kértem és Sukalac Mónika néven lettem rendszeres olvasó. E-mail címem: sukalac@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Mónika! :)
      Köszönöm, hogy játszol! :)
      Hajrá! :)
      Judyt

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm, hogy játszol! :)
      Hajrá! :)
      Judyt

      Törlés
  4. Tetszik a blogod, jatszanek en is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Gyula! :)
      Köszönöm, hogy játszol és örülök, hogy tetszik a blog! :)
      Hajrá! :)
      Judyt

      Törlés
  5. Krizsma Judit Lídia, azaz @jkrizsma: Köszönöm a lehetőséget és a játékot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Nem látlak a rendszeres olvasók között, ezt pótold kérlek, a feliratkozás rendben van.
      Hajrá!
      Judyt

      Törlés
    2. Kedves Judit!
      Most már minden rendben, benne vagy a kalapban. ;-)
      Hajrá!
      Judyt

      Törlés
  6. Krizsma Judit Lídia:
    Köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  7. Szia, én is feliratkoztam az értesítőkre peni89@citromail.hu címmel, és rendszeres olvasód is vagyok peni891 névvel. Most találtam rá a molyon keresztül a blogodra, nagyon klassz oldal, maradok hűséges olvasód, üdv: Enikő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Enikő! :)
      Köszönöm a dicséretet és a feliratkozást! :)
      Örülök, hogy játszol.
      Hajrá! :)
      Judyt

      Törlés
  8. Hali! Rendszeres olvasód lettem Green Tea névvel, és feliratkoztam az értesítésekre adanex12@gmail.com e-mail címmel. A moly.hu oldalról találtam ide, körülnéztem az oldaladon, és tetszett amit láttam. :) Csak így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Köszönöm, nagyon örülök, hogy tetszik a blog. :)
      Hajrá a játékban! ;-)
      Judyt

      Törlés
  9. Köszönöm a nyereményjátékot és morovnyan.m@gmail.com e-mail címen felíratkoztam és M. Martin néven rendszeres olvasója vagyok a blognak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Szuper, örülök, hogy játszol. :)
      Hajrá! Hajrá! ;-)
      Judyt

      Törlés
  10. Válaszok
    1. Szia Réka! :)
      Örülök, hogy játszol!
      Hajrá, jó játékot! :)
      Judyt

      Törlés
  11. Szia!

    Feliratkoztam és rendszeres olvasó lettem :)
    Anett Pataki néven, tamakiotomo92@gmail.com emaillel.

    Üdv,
    Anett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anett! :)
      Köszönöm, hogy játszol.
      Hajrá! :)))
      Judyt

      Törlés
  12. Szia!
    Én is feliratkoztam Kinga Kovács néven, kovikinga99@gmail.com emaillel. Sajnos csak most találtam meg a blogot, de nagyon tetszik.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kinga!
      Te valahol nagyon elbújtál, mert sajnos se a Rendszeres olvasók között nem találom a neved, se az e-mailes feliratkozók között az e-mail címedet. :(
      Esetleg próbáld meg újra, hátha csak a technika ördöge űz csúnya játékot éppen.
      Köszönöm, nagyon örülök, hogy tetszik a blog. :)
      Judyt

      Törlés
  13. Feliratkoztam és rendszeres olvasó lettem Orbán Erzsébet néven. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Sok sikert a holnapi sorsoláson! ;-)
      Hajrá! :)
      Judyt

      Törlés