2018. szeptember 16.

Itt olvastam: Budapest - Bikás park

Budapest, Bikás park
Tegnap ismét külső helyszínen, azaz nem az otthonom volt az egyetlen hely, ahol olvastam. A mostani helyszíne Budapest XI. kerületében található Bikás park volt.

Imádom a zöldövezeteket, főleg itt a fővárosban, az pedig csak még jobban emeli az ilyen helyek fényét a szívemben, hogy tökéletesen lehet olvasni annak ellenére, hogy egy alap zsivaj szolgáltatja a háttérzajt. Ez a háttérzajt pedig az ide látogató kisgyerekes családoknak, beszélgető fiataloknak, sportolóknak, sétáló idősebbeknek köszönhető. Valahogy ezt a morajlást is kedvelem.

Ahogy már említettem, a tegnapi helyszín a Bikás park volt. Ennek oka pedig igazán egyszerű. Páromnak megkezdődött a főiskola, tegnap volt az első előadás, én pedig elé mentem, mire végez. Mondanám, hogy meg akartam lepni, de ez nem igaz, ugyanis megbeszéltük a dolgot.

Budapest, Bikás park
A park középpontja - talán a középpontja - az ún. Bikás-domb. Ez egy mesterségesen kialakított domb, melynek tetején áll a Monda nevet viselő szobor. A parkban helyet kapott még Grosics Gyula emlékműve, egy halastó, amelyben nem csak a halak, de vízililiomok és vadkacsák is élnek, a gyerekeknek kialakítottak egy szuper játszóteret, a sportolni vágyókra is gondoltak, megoldott az illemhely használata, futópálya van, kávézó és sétálóút, valamint sok-sok zöld terület.

Ezenkívül szabadidős programokat is szoktak rendezni a parkban. Legutóbb például Őszköszöntő Fesztivált tartottak, illetve holnap a NEM VAGY EGYEDÜL séta a demenciával élőkért programnak ad helyszínt a park. Az érdeklődők 14:00-tól vehetnek részt a sétán.

És hogy mit is olvastam? Egy nagyon-nagyon jó könyvet, amivel ugyan lassan haladtam és picit nehezebben hangolódtunk egymásra, de ennek ellenére egy fantasztikusan megalkotott világú low fantasyt kaptam nem mástól, mint Moskát Anitától. Ez pedig a Horgonyhely című kötete, amit jó szívvel ajánlok a műfaj kedvelőinek. Hamarosan pedig a hosszabb értékelőt a Watchaholics blogon olvashatjátok is. ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése