2019. január 1.

Helló, 2019! avagy évköszöntő és nyereményjáték

BOLDOG ÚJ ESZTENDŐT MINDENKINEK!

El se akarom hinni, hogy ismét eltelt egy év, immár 2019-et írunk. Remélem mindenkinek kellemesen telt az óév utolsó napja! :)

Nem szeretném nagyon húzni a dolgot, s éppen ezért, hogy tényleg fantasztikusan indítsuk az Újévet, íme a tavaly decemberben beígért nyereményjáték! :)
Gyertek, játszatok velem egy fantasztikus könyvért! :)

Amit tennetek kell:
- Iratkozzatok fel rendszeres olvasónak! <-- Ezt egyébként nem fogom ellenőrizni, szóval becsületkasszaként üzemel. :)
- Iratkozzatok fel hírlevélre!
FIGYELEM: Nem elég pusztán feliratkozni, vissza is kell igazolni az e-mailt, amit a rendszer küld!
- Jelezzetek hozzászólásban a poszt alatt, hogy milyen e-mail címmel iratkoztatok fel! :)

A játék egy hónapon keresztül tart, tehát február 01-jén fogok sorsolni. A nyereményjátékban bárki részt vehet, akinek magyarországi címre tudok postázni.

És akkor most jöjjön, hogy mi is lesz a nyeremény!!!!

Legutóbb egy sci-fi könyvvel leptem meg Fortuna választottját, azonban a 2019-es évet egy krimivel kezdeném, mégpedig egy Veronica Mars könyvvel. Igen, ez az a Veronica Mars, amelyből a Kristen Bell főszereplésével alkotott sorozat is készült, bár azt töredelmesen be kell vallanom, hogy fogalmam sincs melyik volt hamarabb. :D Aki tudja esetleg súgja meg, köszi! :)

Hajrá Minden résztvevőnek!
Élményekben gazdag új esztendőt, jó játékot és felejthetetlen olvasmányokat kívánok Nektek! :)

34 megjegyzés:

  1. konyakatalin89@gmail.com-mal iratkoztam fel.

    VálaszTörlés
  2. Szia! henriettadalma1995@gmail.com email címmel iratkoztam fel a hírlevélre, a blogodat már követem egy ideje. :)
    (Szerintem a sorozat volt hamarabb, de nem vagyok benne biztos.)
    Köszönöm szépen a lehetőséget és boldog új évet kívánok!
    Heni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok szerencsét, Heni! :) Boldog új évet! :))))

      Törlés
  3. Szia!
    Köszi a lehetőséget. kisscsillag.sz@gmail.com címmel feliratkoztam, viszont az lenne a problémám hogy azt írja a rendszer, hogy kiküldte a mélt de nem jött semmi, egyik fülön sincs beérkezettem és a kereső se adja ki. Többszöri próbálkozás után sem, mi lehet a gond? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Hmmm, nálam azt írja, hogy aktiváltad. ;-)
      Ha esetleg nem kapod majd meg az értesítőket az új bejegyzésekről, akkor érdemes egy újra feliratkozást megpróbálni.

      Törlés
    2. Hali!
      Igen közben egy kisebb nagyobb csúszással ki is küldte a rendszer... csal én voltam türelmetlen :D Megkaptam az évköszöntő értesítőt is szóval minden ok!

      Törlés
    3. Akkor jó. Megnyugodtam, hogy csak lassú volt az információáramlás. :-)

      Törlés
  4. Köszi a lehetőséget. olahaniko850405@gmail.com-mal felíratkozva :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper, örülök, hogy játszol! Sok sikert! ;-)

      Törlés
  5. Nagyon rendes vagy, köszi a lehetőségét! :3 bettynapunk@gmail.com email-lel jelentkeztem

    VálaszTörlés
  6. sedooka96@gmail.com email címmel íratkoztam fel. :) Köszönöm a lehetőséget 🙂

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Boldog új évet kívánok !!!!
    Ide a blogra és a hírlevélre is már korábban feliratkoztam.A hírlevelet,a katalin.szell@freemail.hu-ra kapom rendszeresen.

    Kati

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kati! :)
      Sok szerencsét az újabb játékban! ;-)

      Törlés
  8. Köszi a lehetőséget, sutusandi25@gmail.com címmel irazkoztam fel:)

    VálaszTörlés
  9. 98regina22@gmail.com címmel íratkoztam fel, köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nincs aktiválva az értesítő, amely kiment az e-mail címedre.
      Aktiválás után érvényes a jelentkezésed.

      Törlés
  10. Szia!
    doczine41@gmail.com címmel iratkoztam fel.
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  11. Szia! Köszi a játékot! :)
    karolyalexandra01@gmail.com e-mail címmel iratkoztam fel!😇

    VálaszTörlés
  12. Szia! polgarati68@gmail.com e-mail címmel iratkoztam fel.

    VálaszTörlés
  13. Szia peni89@citromail.hu címmel követlek már régóta :) Köszönjük a játékot, üdv: Enikő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Enikő!
      Sok sikert a téli nyereményjátékban! :-)

      Törlés
  14. Szia!
    Már korábban feliratkoztam a hírlevélre és rendszeres olvasónak is sukalac@gmail.com e-mail címről.
    Köszönöm a lehetőséget! :-)

    VálaszTörlés
  15. Szia! Köszi a lehetőséget! :)
    szoncsi97@gmail.com email címmel iratkoztam fel. :)

    VálaszTörlés
  16. Teljesítettem mindent, hosszu.ivett1996@gmail.com-os email címmel.

    VálaszTörlés