2019. február 20.

Borítóleleplezés!!! - L. J. Wesley új könyve!

És kérem eljött a pillanat, ami még nem volt az Olvasósarok történelmében. Igen, igen elérkeztünk az első olyan bejegyzés megszületéséhez, amelyet tegnap már beharangoztam. Hát lehet egy ilyen megkeresésére nemet mondani? Ugye, hogy nem, szóval érdemes itt lejjebb arra a bizonyos További bejegyzések linkre kattintani. És hajrá, éljen a borító leleplezés! ;-)

L. J. Wesley neve – ha követed a blogot már legalább fél éve, vagy olvasod a Watchaholics.hu cikkeit, akkor – ismerősen kell, hogy csengjen. Mégpedig azért, mert tavaly szeptemberben már írtam az egyik könyvéről értékelőt, ez pedig nem más, mint a Brooke: A testem a börtönöm című naplóregénye. Sőt, nem sokkal az értékelő megjelenése után, októberben egy nagyon jó hangulatú interjút is készítettem Lacival. Ezeket a linkekre kattintva el is tudjátok olvasni. :)

És ahogy fentebb írtam, az író úr legújabb kötete is úton van már a könyvpiac felé, várható megjelenése a 26. Nemzetközi Könyvfesztiválra tehető, pontosabban 2019. április 25-től keressétek bátran. A megjelenés ismét a Mogul Kiadó kezei közül várható, a címe pedig


A címre kattintva el tudjátok érni a kötet moly.hu-s adatlapját, de a goodreads.com oldalon is bátran utána nézhettek. Ha pedig elő szeretnétek rendelni, akkor azt ITT tehetitek meg! ;-)

A cím alapján egyébként egy romantikus – és nem tudom megmagyarázni, hogy miért –, de egy ifjúsági regényre asszociáltam, holott ott van az 50 első randi című film, ami abszolút nem ifjúsági, vagy a mostanában debütált televíziós sorozat, a 200 első randi. Bár a teljes történetet még nem olvastam, de a fülszöveg igazán felkeltette az érdeklődésemet, ugyanis nem kevés humorral kecsegtet, és egyáltalán nem ifjúsági regénynek ígéri önmagát.

Fülszöveg:
Pam vagyok, és ez egyáltalán nem az én történetem.
Nem bírtam már elviselni, hogy a legjobb barátnőm letargiában éli az életét egy rosszul sikerült kapcsolat miatt. Lépnem kellett, erre pedig csak egyetlen megoldást láttam. Átvettem az irányítást Sam szerelmi élete felett, hogy havonta legalább egyszer kimozduljon a lakása fogságából, és végre tovább tudjon lépni. Pasik széles választékát szállítottam le neki egy-egy randi erejéig, remélve, hogy ha az igazit nem is találja meg köztük, kiszakad a rátelepedő depresszióból, és újra elkezdi élni az életét. Legjobb barátnőjeként, kötelességem minden segítséget megadni neki, a magam nem feltétlen kedves módján.

Most pedig nincs hátra más, mint hogy végre közkincsé tegyem a várva várt borítót. Azt hiszem nem is illett volna ennél jobb csomagolás ehhez a fülszöveghez.

Tadadaddddam, dobpergés!!! Éééééés íme a borító!!! :)


Mit szóltok hozzá? Nekem nagyon bejön! Ezzel a fülszöveggel együtt már most alig várom, hogy olvashassam, mert igen jónak ígérkezik a történet. :) 

Egyúttal szeretném Lacinak megköszönni ezt a fantasztikus lehetőséget, hiszen nem minden nap lehet olyan élményben része az ember lányának, hogy szinte elsőként láthatja egy hamarosan megjelenő könyv leendő borítóját. Szóval köszönöm szépen még egyszer! :)

2 megjegyzés: