2019. február 1.

Újévi nyereményjáték! Eredményhirdetés!!!! :)

Figyelem! Figyelem! Dobpergés!!!!
Sorsoltam!
Megvan a nyertes! :)

Remélem izgatottan vártátok már ezt a bejegyzést, ezt a pillanatot, amikor is kiderül, hogy ki az a szerencsés, aki az Újévi Nyereményjátékban átveheti Rob Thomas és Jennifer Graham: Veronica Mars könyvét, Az ezer dolláro$ bikinivonalat.

Először bizonytalan voltam, hogy milyen módszerrel sorsoljam ki a nyertest. Felmerült, hogy a random.org oldalát használom majd, de végül úgy döntöttem, hogy marad az első nyereményjátéknál is használt módszer, megírtam szépen a lapokat, összehajtottam őket, be a kalapba, felráztam, aztán húztam egy szép lapot. :)

Na jó, nem húzom tovább az időt, az Újévi Nyereményjáték szerencsés nyertese, aki átveheti a Veronica Mars könyvet, nem más, mint

Kameko-chan
Gratulálok! :)



Kedves Ivett, kérlek vedd fel velem a kapcsolatot itt oldalt → a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, hogy meg tudjuk beszélni a nyeremény eljutásának lehetőségeit.

A többiek pedig ne búsuljanak, lesz még lehetőség a jövőben is. ;-)

Jó olvasást kívánok Nektek! :)

2 megjegyzés: