2018. október 14.

Csillagles moly-antológia ... már egy éve

Pár napja benne van a buksimban erősen ez az október 14-e. Fogalmam sem volt eddig, hogy miért érzem ennyire fontosnak ezt a napot.
Eddig!
Ugyanis a Facebook volt olyan kedves és felvilágosított. Még pedig azzal, hogy szembejött velem egy tavalyi, azaz egyéves emlékem.

Nos itt jön a leleplezés! :)

Ma van egy éve, hogy megjelent a harmadik molyantológia, amely a Csillagles címet viseli. Persze ez így önmagában véve ugyan nem egy különleges dolog, hiszen naponta jelennek meg könyvek világszerte. Ez a kötet azonban életem egyik legkülönlegesebbje, hiszen nagy-nagy várakozás előzte meg a dolgot.
Valamikor az év, mármint a tavalyi év első felében a moly.hu-n volt egy pályázati felhívás. Alkotókat kerestek és buzdítottak részvételre. Engem pedig teljesen szíven talált a dolog. Fogtam a verseimet, akarom mondani bizonyos verseimet, összeállítottam egy - számomra - szimpatikusnak tűnő pályázati anyagot, kitaláltam egy alibi nevet, amiből a zsűri nem jöhet rá, hogy én vagyok az és már repítettem is a megadott e-mail címre.
Innen indult a várakozás, mígnem nyár elején az a hatalmas megtiszteltetés ért, hogy bizony beválogattak és megjelenik az egyik versem. Táncot tudtam volna járni örömömben, hiszen első ízben mondhattam el, hogy valakik érdemesnek érezték az egyik alkotásomat arra, hogy nyomtatott formában a nagy nyilvánosság elé vigyék. Természetesen többed magammal. :)
A résztvevőkkel és a két szerkesztő hölggyel beindult az ötletelés, a javítgatás, a kötet címének megtalálása és a könyvbemutató dátumának egyeztetése. Nagyon izgalmas időszak volt ez. Élményekkel és újdonságokkal teli. A köteteket elő lehetett jegyezni, a bemutatón átvenni, vagy postai feladással kérni.
Aztán eljött a várva várt nap, október 14-e, amely naptól kezdve hivatalosan is kapcsolódok egy ISBN számmal ellátott, fizikai formában is megjelent kötethez. Nagyon büszke voltam mindannyiunkra és amikor kezembe vehettem a saját példányomat, majd belelapoztam, ámultam és bámultam. Csodaszép kötet lett, saját könyvjelzővel, előszóval, ajánlással, mindennel.
S miután itthon elolvastam a többiek alkotásait, büszkeség töltött el, hogy közöttük lehetek. Páratlan alkotásokat foglal magába ez a könyv, érték mind a 224 oldala. És a címe, Csillagles, kifejezetten találó, hiszen telis-tele van apró kis csillagokkal!

Nem mellesleg a könyvbemutatón nagyon kedves alkotótársakkal, barátokkal, ismerősökkel találkozhattam. Azt hiszem, hogy élmény volt ez minden jelenlévőnek, s nem csak azoknak, akiknek a műve belekerülhetett a könyvbe.

Magáról, a könyvbemutatóról tavaly a Watchaholics blogon írtam élménybeszámolót. Erről részletesebben ide kattintva olvashattok. ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése