2020. április 23.

Sötétség (2017–), 1-2. évad

„A múlt, a jelen és a jövő közötti különbség csak illúzió, még ha oly makacs is…”
Albert Einstein

Ha nekem valaki azt mondja, hogy mondjak egy német sorozatot, akkor nekem még a régi idők Brinkman dokija jut eszembe meg A klinika (1985–1989) című televíziós filmsorozat. Kérlek, mondjátok, hogy nem vagyok ezzel egyedül! Ugye nem? Oh, de most jut eszembe, ott volt még a Charly – Majom a családban (1995–2012) címet viselő családi vígjáték is, ami megélt tizenhat évadot. Nos, nagyjából ide tudtam eddig elhelyezni a német sorozatokat, amin most egy jó erős lökéssel változtatott és a feje tetejére állított a Sötétség (2017–). Hát, ha ilyenek a manapság készülő német sorozatok, akkor ide nekem azonnal a többit is.

Bővebben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése