2020. április 5.

Nevenincs book tag

Már igazán ideje lenne megírnom a március havi összítő bejegyzést, de ez a koronavírus eléggé felborította a nyugodt hétköznapjaimat. A hétvégéimet csak azért nem, mert amúgy is szívesen töltjük itthon az időt Férjemmel. :D
Viszont a molyon ezen a héten két kedves virtuális ismerőstől kaptam egy book tag felhívást, aminek most eleget is fogok tenni. Az az igazság, hogy nem találtam meg ennek a book tagnek a nevét/címét, így most simán elkereszteltem Nevenincs book tagnek. :)
A játékkihívást ezúttal Kristin_M_Furrier alkotótársnak és Th3DarkKn1ght képregénykedvelő molytársnak köszönöm!❤️

Most pedig jöjjenek a kérdések és a válaszok, azaz a Nevenincs book tag! :D

1. Kedvenc műfajod. És miért ez?
Sok műfajt kedvelek, de talán leginkább a fantasy könyvek kerültek hozzám közel. Hogy miért? Azt hiszem azért, mert az olvasás nekem olyan, mint amikor az ember elvonul a hétköznapokból egy olyan fantáziavilágba, ahol igazából néző, ahol együtt izgulhat a szereplőkkel, akik közül nagyon sokan a mi világunkban nem léteznek. Vagyis léteznek, de ők a mesék és mondák világában testesülnek meg.

2. Egy könyv, ami véleményed szerint csodálatos idézetek kimeríthetetlen tárháza?
Hmmm, ez nehéz kérdés. Régen, tizenéves koromban gyűjtöttem az idézeteket, de az éve múltával ennek a szokásnak búcsút intettem. Ez a molyon is látszik, mivel nagyon ritkán viszek fel idézetet az adatbázisba. Viszont idén olvastam egy kifejezetten idézetes könyvecskét, melyet Viki barátnőmtől kaptam. Nos szerintem Helen Exley: A boldogság öröme.

3. Magyar vagy külföldi írók? Melyiket olvasod szívesebben és miért?
Változó. Rengeteg kiváló magyar író van, akiket szívesen olvasok. Hogy csak párat említsek, itt van például Moskát Anita, aki mellett akár sok külföldi író is elbújhat, de szeretem A. M. Aranth, Robin O'Wrightly vagy R. J. Hendon stílusát is. Persze a legnagyobb magyar kedvencem mégiscsak Anyukám, Bombicz Judit, akinek imádom a meséit.❤️
Ennek ellenére tagadhatatlan, hogy gyakrabban olvasom külföldi íróktól. Talán azért, mert ők sokkal többen vannak és világviszonylatban nagyobb a kereslet rájuk.

4. Használsz bármilyen könyvjelzőt vagy sarokhajtogató vagy?
Hogy mi? Sarokhajtogató? Az mi? Valami veszélyes dolognak gondolom a neve alapján. :D Of course, könyvjelzőt használok. :)

5. Ha véletlenül a kedvenc sorozatodban találnád magad, és ismernéd a végkifejletet, mit tennél? Hagynád, hogy ugyanúgy történjenek a dolgok vagy megváltoztatnád?
Biztosan így hagynám. A kedvenc sorozat végkifejlete pont így jó, ahogy van. :)

6. Az utolsó könyv, amit vettél?
Az utolsó könyv, amit idén vettem Peter Hince: Queen című könyve.

7. Melyik könyv érintett meg eddig a legjobban?
Cecelia Ahern könyvei nagy többségében pont ilyenek. Nem tudom, hogy honnan jönnek az ötletei ennek a nőnek, de az biztos, hogy az ő egyik könyve érdemelte ki ezt a címet. Konkrétan húsz percen keresztül zokogtam, miután becsuktam az Ahol ​a szivárvány véget ér című könyvét.

8. Könyv, amiben a legjobban csalódtál?
Szerintem ez pont az a kérdés, aminek a válaszán soha nem kell majd gondolkodnom. :D Ezt az annyira nem megtisztelő címet Thomas Cullinan: Csábítás című könyve érdemelte ki.

9. Melyiket szereted jobban: megvenni a könyveket vagy kölcsönkérni?
Egyértelműen a vásárlók táborát gyarapítom. :D

10. Véleményed szerint melyik a legjobb kötelező olvasmány?
Nem olvastam el az összes kötelezőt, de szerintem Molnár Ferenc könyve, A ​Pál utcai fiúk az egyik legjobb kötelező olvasmány. Pedig ezt pont renitens módon tavaly olvastam csak el. :D


Igazából ennyi lett volna ez a book tag. Ha gondoljátok töltsétek ki Ti is, sőt akár meg is oszthatjátok hozzászólásban, mert érdekel, hogy Ti hogy válaszolnátok a fenti tíz kérdésre. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése