2020. február 1.

Havi összítő, avagy miket szereztem, miket olvastam? 2020. január

És máris eltelt egy hónap 2020-ból. Ugyan a napokban a közösségi oldalakon sorra jöttek szembe velem a vicces képek, hogy már január hetvensokanvalahányadika van, és hogy sosem lesz vége ennek a hónapnak, de mégis csak vége lett, ma már február 1-jét írunk. Nézzük is, hogy milyen újdonságokkal zártam a január hónapot. :)

Beszerzések:
Az év első hónapja mindig könyvekben gazdag időszak – rengeteg új könyvem lett ♥ –, mivel a hónap közepén ünneplem a születésnapomat és bizony a családom és a barátaim is nagyon jól tudják, hogy mekkora könyvrajongó vagyok. :D
Anyukámtól és Nagyapótól két régóta vágyott könyvet kaptam: 📚 Ava Dellaira: Kedves halottak! és 📚 Charles Dickens: Két város regénye. Az első egy levélregény, a másik pedig hát Dickens egy olyan regénye, amit Cassandra Clare egyik karaktere miatt szerettem volna elolvasni.
Nagyszüleim és Nénikémék szülinapos könyvajándékai mellett a karácsonyi könyvek is idén kerültek be a magánkönyvtáramba. Ezeket a csodás példányokat kaptam Tőlük: 📚 Alex T. Smith: A kisegér, aki elhozta a karácsonyt, 📚 Alice Sebold: Komfortos mennyország, 📚 Francesca Zappia: Csak kitaláltalak?, 📚 Göthe Salmander: Legendás állatok és megfigyelésük és 📚 Tudor Hushpush: A kviddics évszázadai.
Férjem is sok-sok könyvvel lepett meg ebben a hónapban. Így a könyvtáramba kerülhetett a két legújabb Poket könyv: 📚 Identitás és útkeresés és a Lackfi János által szerkesztett 📚 Mi van? című novelláskötet. Szülinapomra pedig meglepett 📚 Cecelia Ahern: Nyomomban az életem és 📚 Christopher Moore: Lestrapált lelkek című kötetekkel.
Viki barátnőmmel és férjével idén nagyon hamar összehoztuk az első találkozást. Ennek két apropója is volt. Az egyik, hogy tavaly a karácsonyi összejövetelünk sajnos betegség miatt meghiúsult és pótolni pedig muszáj. :) A másik ok, hogy így már egybeszerveztük a tavalyi karácsonyt és névnapozást, illetve hozzávettük még a szülinapomat. Még egyszer köszönöm szépen a csodaajándékokat és azt a rengeteg könyvet, amivel megleptetek. ♥ Szóval Vikiék jóvoltából gazdagodtam 📚 Emma Donoghue: A szoba, 📚 Cecelia Ahern: Utóirat: Még most is szeretlek!, 📚 Philip Pullman: A tűzijáték gyermeke, 📚 Kőhalmi Zoltán: A férfi, aki megølte a férfit, aki megølt egy férfit, 📚 Dr. Seuss: A Grincs és 📚 Helen Exley: A boldogság öröme című könyvekkel.
Két másik kedves barátnőmtől is fantasztikus könyveket kaptam szülinapomra. Évitől egy Böszörményi Gyula könyvet, a 📚 Kucó és más életszilánkokat és 📚 Josh Malerman: Ház a tó mélyén című könyvét, míg Nikitől 📚 Szaszkó Gabriella: Vigyázz rám kötetét.
Részt vettem egy molyos ajándékozáson is, mégpedig az Ajándékozzunk a Januárban születetteknek eseményen, melyen Ireena_Stormtól kaptam 📚 Colleen Hoover: Too Late – Túl késő című könyvét. :)
Ebben a hónapban a Watchaholics is kapott egy ajándék könyvet. Dr. Váczi István keresett meg minket és lepett meg az általa írt memoár-gyűjteményével, a 📚 Kapitány voltammal.
És bizony én sem voltam rest, rögtön hat könyvet szereztem be: 📚 Philip Pullman: Ménkű és a viaszrém, 📚 Philip Pullman: A nagy rablás, 📚 Philip Pullman: Jack és a Madárijesztő, 📚 Cecelia Ahern: A holnap titkai, 📚 Dér Adrienn: A kaszabmanó és 📚 Joe Hill: Locke & Key – Kulcs a zárját 1.

Olvasások:
Januárban sikerült öt könyvet befejeznem. Igaz, ezek közül az egyiket még decemberben kezdtem olvasni, mégpedig 📖 Philip Pullman: La Belle Sauvage című kötetét. A másik négyet – 📖 Neil Gaiman – Michael Reaves – Mallory Reaves: Az örökkévalóság kereke, 📖 J. K. Rowling: Harry Potter és a Félvér Herceg, 📖 Helen Exley: A boldogság öröme, 📖 Dr. Váczi István: Kapitány voltam – viszont januárban kezdtem, januárban is fejeztem be, és biztosan merem mondani, hogy nagyon jó könyveket olvastam. :)
Januárban belekezdtem még két könyvbe, amiket azonban majd csak valamikor a jövőben fogok befejezni. Ez a két könyv pedig a 📖 Buzás Kálmán – Nagy Krisztina (szerk.): Az én mesém 3. és 📖 J. K. Rowling: Harry Potter és a Halál ereklyéi kötetek.

Nos ezek voltak a januári események, ajándékok, beszerzések és olvasások. Bízom benne, hogy Ti is fantasztikus januárt zártatok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése