2019. június 18.

„Angliából jöttem” ... na nem én. :D

♥ 2019 ♥
Tegnap és ma is hihetetlen mennyiségű postánk érkezett. Talán még sosem várt ennyi minden minket a postaládánkban. Akadt értesítőtől kezdve az életbiztosításos levélen át a sima hirdetésig minden.

Arra azonban nem számítottam, hogy ott lapul egy boríték is, ami Angliából érkezett. Volt ám nagy meglepetés, mikor észrevettem. Amikor pedig megláttam a feladót, majd' kiugrottam a bőrömből. Ugyanis, az én egyik legjobb barátom, akivel már középsuli óta boldogítjuk egymást, kint él Angliában egy ideje. S mivel van nekem egy enyhe képeslapgyűjtő-szenvedélyem, ezért ő megígérte, hogy majd küld nekem képeslapot az új otthonából. :)
Ez már nem az első alkalom, hogy ott él a ködös Albionban, s az előző alkalommal olyan parádésan oldotta meg a képeslap kérdést, hogy vett hármat is, majd mindet feladta külön, ezzel az üzenettel:
„Nem” „tudtam” „választani! :)”

♥ 2014 ♥
Szóval van három fantasztikusan gyönyörű képeslapom Cornwallból, ami az Egyesült Királyság legdélibb vidéke. Remélem a jövőben személyesen is láthatom majd, nem csak képeslapon. :)

Na de visszatérve a mostani postára, most is azt hittem, hogy valami szépséges tájképet ábrázoló képeslapot kaptam, s csak akkor jött a meglepetés, amikor kibontottam, ugyanis egy tök cukorfalat képeslap és egy könyvjelző volt a borítékban. Imádom mindkettőt! ♥

Kell ennél jobb meglepetés csak úgy, Angliából? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése