2019. október 6.

Havi összítő, avagy miket szereztem, miket olvastam? 2019. szeptember

Azt hiszem itt az ideje, hogy – már megint egy kis késéssel ugyan, sorry – elhozzam a szeptember havi kis összítőt. Ebben a hónapban rájöttem, hogy a molyos, Amit főztél, edd is meg 2019 névre keresztelt kihívást idén csúnyán elbuktam, ezért aztán úgy döntöttem, hogy innentől én ugyan nem fogom vissza magam könyvvásárlás terén. Nem bizony! :D Lássunk is neki! ;-)

Beszerzések:
Ezt a hónapot megint egy csomó ajándékkönyvvel zártam. Ezeknek többségét Viki barátnőmtől és férjétől kaptam: 📚 Kylie Scott: Deep – Tónus, 📚 Kylie Scott: Lead – Szóló, 📚 Kylie Scott: Lick – Taktus, 📚 Hugh Howey: Rendelkezés és 📚 Hugh Howey: Szerződés, de természetesen az én Kedvesem is meglepett két Poket kötettel: 📚 F. Scott Fitzgerald: A nagy Gatsby és 📚 Murakami Haruki: Miről beszélek, amikor futásról beszélek?, illetve van nekem egy nagyon kedves, szintén könyvmoly szomszédom, aki pedig meglepett egy Charles Dickens kötettel, mégpedig a 📚 Nehéz időkkel. Köszönöm Nektek!!! ♥
Aztán most jöjjenek azok a kötetek is, amikért szemérmetlenül kiadtam a pénzt vagy éppen egy doboz teát, amivel megleptem az egyik hölgyet, aki ingyen odaadott két könyvet is: 📚 Csokonai Vitéz Mihály: A Reményhez, 📚 Origami 2., 📚 Origami 3. és 📚 Bryan Lee O'Malley: Repeta.
Na jó, ez igazából nem is olyan nagyon-nagyon sok, de majd októberben elszabadul a pokol… :D

Olvasások:
Ebben a hónapban egészen sok kötetet elolvastam. Igaz, a többsége rövid volt, ezért gyorsan haladtam velük. Kezdetben a még augusztusban megkezdett 📖 Anne Rice: Lestat, a vámpír kötetet fejeztem be, majd gyorsan elolvastam 📖 Neil Gaiman: Szerencsére a tej című kötetét. Annyira megszerettem ezt a történetet a tejről, Steg professzorról, Apáról, az időutazásról meg még sok-sok csuda dologról. Aztán elolvastam két recenziót, 📖 Körmöndi Brigitta Tímea: A vak nő, aki látott és 📖 Nagy Karolin: Nem lesz ebből kalamajka, van nála egy balalajka című könyveket. Részletesen ezekről a Watchaholics blogon írtam. Majd belevetettem magam Vivien Holloway Winie Langton sorozatába (📖 Mesterkulcs, 📖 Tolvajbecsület, 📖 A hóhér kötele, 📖 A bross, 📖 Tolvajok kézikönyve, 📖 Mechanikus farkas és 📖 Forgandó szerencse), amivel felavattam első kedvenc tolvaj karakteremet. :) A hónap második felében a nehezebb, mélyebb, lélektanibb 📖 Beszélj hozzám című Szaszkó Gabriella kötettel kötöttem mélyebb ismeretséget, majd még egy Rick Sky neve alatt jegyzett könyvet is elolvastam, a 📖 Freddie Mercury életét. Tömegközlekedésen többször is megjegyezték, hogy „ez egy jó könyv”, azonban az osztatlan siker elmaradt sajnos. Végül a hónap utolsó előtti napján úgy döntöttem, itt az ideje elveszítenem Harry Potter-szüzességemet és belekezdtem J. K. Rowling világsikerű szériájának első kötetébe, a 📖 Harry Potter és a bölcsek kövébe. Befejezni azonban már csak októberben fogom, ami valahol tök jó, valahol meg tök sajnálom. Igazából azért sajnálom, mert igen szűkös idő jut mostanában az olvasásra, aminek az az apropója, hogy a SINOSZnál elkezdtem jelnyelvet tanulni (igen, ez a pozitív része a dolognak). :)

Következő hónapban jelentkezem újra az októberi összítővel, addig pedig jó olvasást kívánok Nektek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése