2019. szeptember 5.

Havi összítő, avagy miket szereztem, miket olvastam? 2019. augusztus

Ismét eltelt egy teljes hónap, hozom az Augusztus havi Összítőt. El sem tudom mondani, hogy milyen hónap van mögöttem. Fantasztikus, egyszerűen fantasztikus.
Igazából nem csak könyves szempontból volt ez a hónap életem eddigi legszebb hónapja, hanem azért is, mert volt egy nagyon jó leánybúcsúm és megéltem a legcsodásabb pillanatokat, perceket, órákat, a legcsodásabb napot augusztus 17-én. Férjhez mentem számomra a világon a legjobb lelkű férfihoz. ♥
Na de elég is legyen ebből térjünk át a könyvekre, hiszen azért vagyunk most itt. :D

Beszerzések:
Augusztus hónap első hét beszerzése a leánybúcsúm napjára tehető. Barátnőim azt találták ki – mivel enzimhiány miatt nálam az alkohol kilőve –, hogy a szokásos kérdések a leendő férjedről játékot kicsit a feje tetejére állítják és nem azt tűzték célul, hogy „iszol, ha elrontod”, hanem azt, hogy „könyvet kapsz, ha jól válaszolsz”. :D Hét könyvvel készültek számomra, amiket mind-mind haza is vihettem. Ezek pedig a következők:
📚 Nicholas Sparks: Szerelmünk lapjai
📚 Nicholas Sparks: Eltékozolt évek
📚 Cecelia Ahern: Az üveggolyók titka
📚 Böszörményi Gyula: Mindörökké várni
📚 Charles Martin: Hosszú az út
📚 Cecelia Ahern: Lantmadár
📚 Kätlin Kaldmaa: Izlandon nincsenek lepkék
Kätlin Kaldmaa könyvét nagyon-nagyon szerettem volna. Nem titkolt vágyam Izlandra eljutni – és nem csak nekem, hanem Kedvesemnek is –, így amikor megláttam ezt a kötetet, olyan sikítást rendeztem a Nagymező utcán ücsörögve, hogy biztos bolondnak néztek az arra járók. :D De hát ez van. :D
Majd augusztus 10-én az utcán találtam egy 📚 Lakatos Levente: Barbibébi első kiadású kötetet, pár nappal később pedig lecsaptam 📚 Neil Gaiman: A temető könyve című történetére. De Párom is meglepett két kötettel: 📚 Mary Ann Shaffer – Annie Barrows: Krumplihéjpite Irodalmi Társaság cíművel illetve az augusztusi Pokettel, ami egy 📚 Weöres Sándor kötet, mégpedig az A teljesség felé.
A Nagy Napon Viki barátnőmtől és férjétől, Danitól egy nagyon kedves ajándékot kaptunk, melynek egyik darabja egy verseskötet. Egy olyan verseskötet, amely az én verseimet tartalmazza. Hihetetlen!!!! ♥ Természetesen Gergőmnek is jutott személyre szabott ajándék kockák formájában, viszont közös ajándékként megkaptuk még 📚 John Gottman: Min múlik egy házasság? című könyvét, amiről Viki tudta jól, hogy nagyon örülnék neki. :D
A szabi utáni első napon a munkahelyemen várt még egy közös ajándék, melyet a Főnökömtől kaptunk nászajándékként, ez pedig 📚 Gary Chapman: Egymásra hangolva kötete.
Végül, de nem utolsó sorban az Agave Könyvek ajándékozás idei évi fordulóján lepett meg egy nagyon kedves molytársam 📚 Stephenie Meyer: A Vegyész című könyvével.
Nagyon hálás vagyok minden egyes kötetért, ami az elmúlt hónapban a birtokomba került.

Olvasmányaim:
Augusztusban sikerült befejezni a még júliusban elkezdett 📖 Alice Clayton könyvet, a Faldöngetőt, majd négy további kötetet olvastam el.
Az egyik 📖 Hajnóczy Péter: A halál kilovagolt Perzsiából kötete, amivel nem igazán tudom, hogy hányadán állok. Aztán olvastam 📖 Edith Kneifl: Haláltánc harangszóra című történelmi krimijét, ami nyomokban ugyan Böszörményi Gyula Ambrózyját juttatta eszembe, de stílusban és minőségben (nekem) messze elmaradt tőle. A dualizmus ideje viszont stimmelt. 📖 Neil Gaiman: Kilátás az erkélyről válogatás kötetét nagyon szerettem. Igazából azért, mert ebben esszenciálisan áttűnt maga az író, ugyanis főleg előszavak, beszédek és hasonló rövidebb írások gyűjteménye ez a könyv. Aztán pedig felütöttem a barátaim körében egészen megosztónak számító 📖 Colleen Hoover írónő Maybe Someday – Egy nap talán című könyvét, amit nagyon hamar kivégeztem. :D
Még augusztus végén belevágtam 📖 Anne Rice: Lestat, a vámpír című könyvébe, melyről az Ősz köszöntő bejegyzésben is szó esett már.

Ennyi lenne az augusztusi „statisztikám”. :) Most pedig kíváncsian várom, hogy Nektek milyen volt a nyár utolsó hónapja. ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése