2019. szeptember 3.

Mid-Year Freak Out Book Tag – Féléves Könyves Kiakadás tag

©Tamara Shopsin
Uuuuh, el se hiszem, hogy kaptam újra egy book tag felkérést. Szeretem ezeket a kis játékokat, de azt megfogadtam, hogy csak és kizárólat felkérésre töltöm, magamtól nem. :D Eddig sikerült tartani. Valljuk be őszintén, nem túl sok felkérést kapok... :D
A mostanit viszont köszönöm Viki barátnőmnek!!! ♥

Most pedig jöjjön is maga a book tag! :D

Legjobb könyv, amit eddig 2019-ben olvastam:
Az idei évet eddig számomra egyértelműen Gabrielle Zevin: Egy ​könyvmoly regényes élete című műve vitte el. Annyira belopta magát a szívembe, mert ez a történet igazi könyvmolyoknak való, könyvmolyról szóló alkotás. ♥

Legjobb folytatás, amit eddig 2019-ben olvastam:
Igazából idén nem túl sok folytatást olvastam eddig... Ez van. Viszont amit olvastam és nagyon-nagyon tetszett, az Böszörményi Gyula: Szer'usz ​világ című könyve. Ez az Ambrózy báró esetei sorozat 5. része.

Új megjelenés a várólistámon:
Két ilyen könyv is lapul a listámon. Hmmm... :) Az egyik Stephanie Garber Caraval sorozatának második kötete, a Legendary, a másik ilyen könyv pedig a nagyon szeretett Kresley Cole: Égsötét című könyve, amely pedig a Halhatatlanok alkonyat után sorozat 15. tagja.

Legjobban várt megjelenés az év második felére:
Amit a legjobban várok jelenleg, az egyértelműen az előbb említett Kresley Cole: Égsötét című könyv. Október 17-ére jelezték. :D

Legnagyobb csalódás:
Az egyik legnagyobb csalódásom könyvben amúgy a tavalyi évben volt, ezt pedig Thomas Cullinan: Csábítás című kötete okozta, mert bár kívül gyönyörű, belül sokkal többet vártam egy thriller címkével ellátott történettől.
De ha idei évit kell mondanom, akkor egy kívül és belül is nagyon tetszetős könyvet említenék, aminek a rettentően pocsék szerkesztése okozta a csalódást. Rengeteg hiba volt benne és ez akkora, de akkora szívfájdalom. :( Nem tudom, hogy hogy kerülhetett Neil Gaiman: Törékeny holmik című kötete így a nyomdába. :(

Legnagyobb meglepetés:
Az év legnagyobb meglepetése egyértelműen Christian „Flake” Lorenz: Villanycigány című életrajzi kötete. Már azzal nagy meglepetést és persze örömöt is keltett bennem, amikor megláttam, hogy a Cser Kiadó piacra dobja, aztán amikor elkezdtem olvasni és nem tudtam letenni, holott néha kusza volt, és nem mindig értettem a váltásokat, mert akadt benne csapongás is, de annyira emberi, annyira szerény és barátságos volt az egész, hogy belehabarodtam ebbe a kötetbe.

Kedvenc új író (debütáló vagy neked új):
Számomra abszolút Gabrielle Zevin volt az év felfedezettje. Na meg persze Chuck Wendig is megérdemel egy említést. :D

Legújabb crush:
Azt hiszem, hogy Moskát Anita Irha ​és bőrje viszi el ezt a kategóriát. Egyszerűen imádtam a könyvet. Annyi minden van benne, ami elgondolkodtat, annyira, de annyira fontos a téma, amit boncolgat.

Legújabb kedvenc karakter:
Kettő is akad. :D Az egyik Miriam Black a Vészmadarak főszereplője, míg a másik az Irha és bőr Kirillje. Nagyon megkedveltem mindkettőjüket. Miriamet egyértelműen a szabadszájúsága és talpraesettsége miatt, míg Kirill karakterében az útkeresést, az önmaga keresését és az egész lényének a drámáját zártam a szívembe.

Egy könyv, ami megríkatott:
Igen, töredelmesen bevallom ezen bizony sírtam: Colleen Hoover: Maybe ​Someday – Egy nap talán

Egy könyv, ami boldoggá tett:
Idén újraolvasás volt Guy Gavriel Kay: Ysabel című története. Az első olvasás alkalmával is szerettem, de most, évekkel később voltak benne olyan dolgok, amik akkor nem tűntek fel, sőt volt egy csomó minden, amire másképp emlékeztem. De határozottan boldoggá tett és rájöttem arra is, hogy mennyi jó dolog sülhet ki abból, ha újraolvasunk egy-egy könyvet. :)

Kedvenc könyvadaptáció, amit idén láttam:
Határozottan Josh Malerman: Madarak a dobozban című könyvének adaptációja vitte el a pálmát nálam. Az egy nagyon-nagyon jó film lett.

Legszebb könyv, amit idén kaptam/vettem:
Szerintem az idei legszebb borító első helyezettje Marjorie Liu: Monstress: Fenevad 1. – Ébredés című kötete. Gyönyörű a borítója. :)

Kedvenc értékelés, amit idén írtam:
Az van, hogy nem rangsorolom a saját értékeléseimet. Egyszerűen nem megy. :D Nincs olyan, hogy vállon veregetem magam, hogy "Ez az Judit, ez most egy nagyon jól sikerült értékelés lett." :D

Könyvek, amiket még ebben az évben el szeretnék olvasni:
Hűha, ha most ide mindet felsorolnám... :D Összesen 28 könyvet számoltam jelenleg, amit valószínűleg bőven el fogok bukni, de legalább a szándék megvan. :D

Éééés ennyi volt a book tag. Én ismét élveztem a kitöltést, reményeim szerint Ti is az olvasását. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése