2019. május 3.

Itt olvastam: Napfényes Étterem és Cukrászda

Budapest, Napfényes Étterem és Cukrászda
Ki mondott olyat, hogy egy étteremben nem lehet olvasni? :) Na ugye, hogy senki. De az igazsághoz hozzátartozik, hogy én is jól nevelt kislányként természetesen nem olvastam, csak addig kaptam elő a könyvemet, amíg ezt a képet itt ← oldalt megörökítettem. ;-)

Oké, az tény, hogy erre a bejegyzésre laza három hónapja készülök lassan. :D Igen, igen, ezen a ponton simán ki lehet nevetni, na. :D Én is röhögök magamon végül is, hogy még csak most jutottam el ide. :D Na de mindegy is, jobb később, mint soha, ugyebár. ;-)

Szóval kapaszkodjatok meg, a hely, amiről most röviden írni fogok, a Valentin-napi helyszínünk volt. Szeretünk nem megszokott helyeket és programokat választani február 14-ére. Tavaly például a Csodák Palotájában voltunk. Idén mondjuk bebuktuk ezt a "nem szokványos" helyszínt, ugyanis ennél
sablonosabbhelyre - étterem - talán nem is mehettünk volna. Azonban nem eszik olyan forrón a kását, mivel ez nem egy egyszerű étterem. :)

Kezdetben a program sem egy sima vacsiból állt volna. Amúgy sem volt sima, hiszen a Könyvajándékozás Nemzetközi Napja (is) volt február 14-én és tök jó élményeink voltak ezzel kapcsolatban. Bejegyzést pedig → itt ← találhattok róla. :)
Szóval a Napfényes Étterem és Cukrászda egy olyan hely, ahol nem csak hamizni tud az ember, ugyanis különböző programokat is szoktak szervezni. Február 14-ére például egy romantikus moziestet terveztek, amire az én Egyetlen másik felem vett két jegyet. A bibi csak az volt az egészben, hogy a film - Az ötven első randi - nem tartozik épp a kedvencei közé. De halált megvető bátorsággal bevállalta, hogy bizony beül velem erre a romantikus filmre.
A helyszín és a program is meglepetés lett volna, ha az odafelé vezető úton ki nem szedem belőle.  :D Szóval kiderült a turpisság, és végül félve kérdeztük egymástól, hogy "Mi lenne, ha inkább csak megvacsoráznánk?". Mert az úgy van, hogy ezt a filmet nem csak ő nem szereti, de én meg annyiszor láttam, hogy az évek során meguntam. :D Így a döntés végül egyértelmű volt, együnk egy jót a Napfényesben. Persze a mozihoz járt volna jó fajta sajtos pogácsa is, ami eléggé húzóerővel bír nálam, de végül a pogácsa sem tudta legyőzni a film iránti "nem akarom újra megnézni" érzést. :D

Tudni kell azt is, hogy aki az étterem valamely programjára jegyet vált, annak kedvezményt biztosítanak az éttermi fogyasztásából. Így nem csak egy finom vacsink volt, hanem még kedvezményünk is. Juhuuu! :)
Az étel igazán ízletes volt megint, mert nem először hamiztunk a Napfényesben, ezért bátran merem ajánlani. Ja igen, és ne lepődjön meg senki, ez egy vegán étterem. Szóval aki húst hússal szeretne enni, annak annyira nem ajánlom, de aki szimpatizál ezzel az étkezéssel és/vagy bevállalós, az látogassa meg őket. Szerintem nem fog csalódni! :)

Az ott dolgozók nagyon kedvesek, az áraik sem zilcsilliárdosok pénztárcájához vannak kalibrálva. Kóstoljátok meg (persze nem az árakat)! ;-)

Ja ha már említettem fent, hogy nem szokványos programokat szoktunk szervezni Valentin-napra, akkor muszáj megjegyeznem azt is, hogy barátnőm Valentin-napi programját extremitás címén szerintem soha az életben nem fogjuk túlszárnyalni, ugyanis ezen a délutánon Ő fogorvosnál volt. ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése