2019. december 31.

2019-ben életemben először...

El sem akarom hinni, hogy megint eltelt egy év, és én ismét az Idén életemben először bejegyzést írom. :)


Immáron negyedik alkalommal írom meg ezt az összegzést. Nem tudom megunni. Már csak azért sem, mert ugye évente csak egyszer kell. :D

Most pedig következzen a legújabb, a 2019-ben életemben először...

♥ ettem tápióka pudingot,
♥ készítettem tápióka pudingot (erdei gyümölcsöset),
♥ a moly.hu kezdőlapján szembejött velem az egyik értékelésem,
♥ ajándékoztam könyvet egy gyermekkórháznak,
♥ hagytam el könyvet a városban (buszon kettőt, egyet buszmegállóban - Nemzetközi Könyvajándékozás Napja),
♥ kértek fel/kaptam lehetőséget arra, hogy leleplezzem egy hamarosan megjelenő könyv borítóját,
♥ kaptam Nőnapra orchideát,
♥ kihúzták - vagy kiműtötték - egy fogamat, bölcsességfog és nagyon ragaszkodott, de legalább nem fájt,
♥ posztoltam verset az utcára a magyar költészet napján, április 11-én, rögtön négyet is (egy József Attila és három saját),
♥ írtam érdeklődő levelet verseskötet kiadásával kapcsolatban egy kiadónak,
♥ találkoztam Háy János, Marék Veronika és Moskát Anita írókkal,
♥ jártam Aggteleken,
♥ és Szinpetrin, ahol megnéztem A Világ Legnagyobb Könyvét,
♥ készítettem Harry Potteres varázspálcát,
♥ voltam molypikniken,
♥ piknikeztem a Városligetben,
♥ voltam a BarCraftban,
♥ voltam Harry Potter tematikájú esküvőn, ráadásul koszorúslányként,
♥ öltöztem a Mardekár-ház színeibe hollóhátasként,
♥ láttam élőben a Three Days Grace-t, az Infected Mushroom-ot, a 30 Seconds to Marst,
♥ első közös koncertezésünket ejtettük meg Vikivel,
♥ voltam esküvői tanú,
♥ majdnem három órát töltöttem el egy kiállítást nézegetve,
♥ ennek a kiállításnak az élménybeszámolóját megosztotta a kiállítás kurátora,
♥ be mertem menni az állatkerti vasröpdébe, ahol a nagytestű ragadozó madarak élnek (most is sunyin néztek),
♥ állatkerti nevelőszülő lettem (örökbefogadtam Mazsit, a 21 napos minnesotai törpesertést),
♥ a Zemplén Kalandparkban kipróbáltam az átcsúszópályát (kétszer is),
♥ voltam a ZooCaféban,
♥ fogtam a kezemben sisakos kaméleont és szakállas agámát,
♥ volt leánybúcsúm,
♥ voltam szabadulószobában,
♥ voltam bulizni a Budapest Parkban úgy, hogy nem koncertre mentem (Stranger Syths),
♥ fotózkodtam cosplayerekkel,
♥ csináltattam fogfehérítést,
♥ férjhez mentem ♥,
♥ táncoltam nyitó(szerencsétlenkedést)táncot,
♥ vágtam fel esküvői tortát,
♥ megéltem életem legcsodálatosabb napját,
♥ kaptam ajándékba préselt emlékérmét Portugáliából,
♥ buliztam a Freddie Mercury Nighton,
♥ jártam a Római-parton,
♥ vettünk (ez közös móka volt) egy televíziót (Nagypapámnak születésnapjára),
♥ jelnyelvet tanulok,
♥ voltam az Állatkertben a Nevelőszülők Napján,
♥ megetettem és megsimiztem Mazsit,
♥ voltam a Simon-Júda napi vásáron,
♥ részt vettem a Szabadulószobák Éjszakáján,
♥ nem ültem felszálláskor ablaknál a repülőgépen (ez volt a harmadik repülésem),
♥ jártam Brightonban és Hastingsben,
♥ voltam Skillet koncerten Vikivel és Rókával,
♥ voltam élményfestésen,
♥ festettem meg A kis herceget,
♥ voltam a Queen Rock Band and Symphonic koncertjén.

Mondjuk úgy, hogy egyelőre ennyi. Ha eszembe jut majd még valami, akkor bővíteni fogom. ;-)

És Ti? Mi mindent csináltatok 2019-ben életetekben először? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése