2019. július 7.

Itt olvastam: Naspolya Nassolda

Még május hónapban látogattunk el a Naspolya Nassoldába, ebbe a fantasztikusan hangulatos vegán cukrászdába és kávézóba. A látogatás apropója igazából nem lényeges, viszont én kifejezetten vegán helyet szerettem volna, így leltem rá a Naspolyára.

Nem azért kerestem vegánt, mert én magam vegán lennék, de szeretem a mentes dolgokat, amiben nincs finomított cukor és liszt, ugyanis figyelnem kell a szénhidrát bevitelre. Nos ebben a cukrászdában pedig nem feltétlenül kell megnéznem, hogy mit is fogyasztok, hiszen a kért lattét mandula- ill. kókusztej felhasználásával készítik a sütemények pedig egytől egyik cukor és lisztmentesek. Ezek a nyersvegán finomságok pedig tényleg isteni finomak.

A Naspolya Nassolda érdekessége még - és részemről ez egy nagy plusz pont -, hogy kutyusbarát hely, sőt még egy katalógust is végig lapozgathatnak a betérők, amelyben örökbefogadható kutyusokról  találhatnak önéletrajzokat.

A hely nem csak kutyusbarát, de 100%-ig hangulatos és kényelmes. A kiszolgáló személyzet végtelenül kedves, mosolygós és segítőkész. Mi például egy igen esős napon érkeztünk, a bejárat mellett nem találtam esernyő tárolót, s mivel nem szerettem volna mindent összecsöpögtetni, ezért megálltam esernyőmmel a szőnyegen. A kiszolgáló hölgy pedig azonnal a segítségemre sietett, mutatta is, hogy hova tudom elhelyezni az ernyőmet. Ezután pedig választani is segített, ugyanis ezelőtt még nem kóstoltam lattét se mandula, se pedig kókusztejjel.

Végül a mandulára esett a választás, ami nekem annyira ugyan nem nyerte el a tetszésemet, legközelebb tuti a kókuszt választom majd, viszont a sütemény - “Sajttorta” aszaltcseresznye-krémmel - valami fenséges ízvilágot robbantott szét a számban. Párom választása a Bodzás szamóca tartére esett, ami szintén elkényeztette az ízlelőbimbókat.

Az egész helyből sugárzik egy nagyon kellemes harmónia és a barátságosság, amihez a pasztellszínek, illetve a raklapok felhasználásával készült bútorok is hozzájárulnak. Árkategóriában persze nem a legolcsóbb, de egyszer-egyszer megfizethető.

Aki pedig nem tud betérni a Naspolyába, azoknak ott a lehetőség az online rendelésre, ugyanis bizonyos termékeikre országszerte vállalnak kiszállítást. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése