2018. november 3.

The Emoji Book Tag

Tegnap egy újabb book tag kihívást kaptam egy kedves molytól, aki a Life Next To Us oldal bloggerinája. Régen talált már meg ennyi book tag, mint a napokban, erről a mostaniról ráadásul még nem is hallottam eddig.

Hát akkor most következzenek az emojik, amikről egyébként film is van, de szerintem ezek a kis hangulatjelző izék túl vannak értékelve ... ahogy a minionok is. :D Bocsi a rajongóktól! :)

A The Emoji Book Tag lényege, hogy kiválaszd a négy leggyakrabban használt emojid, és mindegyikhez csatolj egy könyvet. Aztán természetesen indokold is meg, hogy miért azokat a köteteket választottad.

💗 Tripla szívecske 💗 
Talán nem okozok nagy meglepetést azzal, hogy a tripla szívecskés hangulatjellel az abszolút kedvenc könyvemet jelölöm meg. Azon túlmenően, hogy Philip Pullman világalkotása fantasztikus, a karakterek összetettek és a történet is lehengerlő, erős érzelmi szálak kötnek ehhez a könyvhöz. Első kiadású volt még anno 1998-ban, amikor Anyukámtól kaptam, talán karácsonyra, de az is lehet, hogy névnapra. Imádtam, bár tizenkét évesen lassan haladtam vele. Tíz éve olvastam újra, idén kellett volna ismét, hogy tartsam a tíz évet. Szerintem már ki fogok csúszni belőle, de majd 2019-ben pótolom. :)

😊 Pirulós mosoly 😊
Igen, bizony, ide az egész sorozatot simán behozom, mert bár az elején, amikor elkezdtem olvasni volt egy olyan kijelentésem, hogy ez sem több vagy jobb, mint a manapság fellelhető young adult könyvek - amiért aztán kaptam is, hogy hogy mondhatok ilyet -, és végül ahogy haladtam előre kénytelen voltam megkövetni magam, ugyanis ez a sorozat mérföldekkel jobb volt, mint az akkor garmadával beszivárgott ya alkotások. Ez inkább egy new adult urban fantasy sorozat, ami több alkalommal is bizony pírt rajzolt az arcomra. :)

🙂 Mosoly 🙂
Nagyon szeretem a meséket, és ez alól természetesen Anyukám meséi sem kivételek. Ezekhez hasonló meséket hallgattam kicsi koromban esténként lefekvés előtt - ha éppen nem a Petőfi kötetből olvastattam fel, vagy Anya nem a ♫ Békén szusszan a mackóhad / Puha párnán alszik a tó ... ♪ altatót énekelte -, csak Anya akkor még nem írta le őket. Mostanra pedig már két mesekönyve is megjelent. Fantasztikusan büszke vagyok Rá! ♥ Nem mellesleg a Mesék elalvás előtt rajzait barátnőm, Hiczkó Zsuzsi készítette. Rá is nagyon büszke vagyok! ♥

Mostanában igen gyakran használtam a tökös hangulatjelet Halloween okán. És igen sokszor emlegettem az utóbbi időben Vic Parker: Klasszikus rémtörténetek című gyűjteményét is, azonban ide most nem ezt hozom, hanem inkább egy másik nagy kedvencet, akinek nem csak a bájos Jack - vagy magyarul Izsák - főszereplésével, rímekbe szedett történetét szeretem, hanem nagy rajongója vagyok a rendezéseinek is. De most itt a főszerepet Csontvázy Izsák játsza a Karácsonyi lidércnyomással. Nagyon gyorsan végigolvasható mese egy halloweeni ijesztgetőről, akinek bizony elege lett abból, hogy sikolyokat hoz, helyette inkább Télapó szeretne lenni. :)


Ennyi lenne a The Emoji Book Tag! :) Akinek kedve tartja, alkossa meg ő is a sajátját! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése