2020. január 1.

Újévi fogadalmak 2020 book tag

Wuhuuuuuu! Mivel is lehetne a legjobban indítani az új esztendőt, mint hogy ismételten Nagyon boldog új évet kívánok! Na de nem csak ennyivel dobom fel az év első napját, hanem még frissében kitöltök egy újévi book taget is!
A játékra ezúttal egy számomra nagyon kedves moly hívott ki, én pedig örömmel fogadtam a „megmérettetést”. Itt is köszönöm Gyöngyi0309! :) Valamint szeretném megköszönni Orsi_olvas molynak is, aki később hívott meg a játékra! ❤️

Most pedig jöjjenek a kérdések és a válaszok, azaz az Újévi fogadalmak 2020 book tag! :D

1. Egy író, akitől szeretnél olvasni idén, de eddig még semmit nem olvastál tőle:
Ez a szerző egyértelműen R. J. Hendon lesz idén. Most már tavalyelőttre tehető, mikor megnyertem Korcsok című könyvét és vettem át a Könyvhéten, azonban eddig még nem volt alkalmam elolvasni, amit egyrészt bánok, meg nem is. Bánom, mert sok pozitívat olvastam Roland történetéről, viszont előny, hogy mégsem, mert így vele kezdhettem ezt a book taget. :)

2. Egy könyv, amit mindenképpen szeretnél elolvasni:
2019-ben elkezdtem Neil Gaiman és Michael Reaves Köztesvilág trilógiáját. Nagyon tetszett az első kötet, így decemberben elolvastam a második kötetet is, az Ezüst Álmot, amelynek írócsapatához már csatlakozott Mallory Reaves is, most pedig – miután elolvastam Philip Pullman: La Belle Sauvage című kötetét – azonnal bele is fogok kezdeni a trilógia befejező kötetébe, melynek címe: Az örökkévalóság kereke.

3. Egy klasszikus, amit szeretnél elolvasni:
Bevallom, ehhez meg kellett néznem, hogy milyen olvasatlan könyveim vannak, amin szerepel a molyon a klasszikus címke, aztán most meg fogom a fejem, hogy hát hogy felejthettem ezt el. :D Nagyon kedvelem Edgar Allan Poe műveit, azt az atmoszférát, amely körül lengi a gótikus irodalmat, Poe verseit pedig még ennél is jobban kedvelem, így idén mindenképpen sort fogok keríteni az Edgar Allan Poe összes költeményei verseskötetre. :)

4. Egy könyv, amit szeretnél újraolvasni:
Erre egy határozott fogalmam sincs a válasz. :D Tavaly – nagyon furcsa a tegnap befejezett évre tavalyként gondolni – sem igazán terveztem újraolvasni, mégis négy ilyen könyvvel zártam az évet. Szóval, hátha idén is lesz olyan, ami újra elcsábít. ;-)

5. Egy könyv, ami ezer éve várólistás és idén el akarod olvasni végre:
Az az igazság, hogy nem ezer éve várólistás, mert tavaly októberben került a magánkönyvtáramba a könyv, viszont nagyon régóta szemeztem már vele. Egyszerűen fantasztikus a borítója, a címe és a fülszövege is rabul ejtett. Még nem olvastam Markus Zusaktól, de nagyon tervezem, hogy idén elolvasom A könyvtolvaj című regényét.

6. Egy jó vastag könyv, amit beterveztél:
A legvastagabb könyv, amit mindenképp olvasni fogok az J. K. Rowling Harry Potter sorozatának utolsó kötete. Egészen pontosan kettő oldallal több, mint az utolsó előtti. De mivel még mindkettő esetében olvasás előtt vagyok, ezért talán össze is vonhatom a kettőt és mondhatom, hogy 1.246 oldal van előttem. Szóval akkor a legvastagabb együtt a Harry Potter és a Félvér Herceg, valamint a Harry Potter és a Halál ereklyéi. :D

7. Egy író, akitől már olvastál és idén is szeretnél:
Uhh, csak egy? Én több ilyen írót is tuti fixre beterveztem. De az egyiket majd a 9. ponthoz hozom. :D A másik viszont Holly Black és Cassandra Clare 2in1. Haha! :D Mégpedig azért, mert ketten írták a Magisztérium sorozatot, aminek tavaly olvastam az első kötetét és idén szándékozom a maradék négyet befalni. :)

8. Karácsonyra kapott könyv, amit el fogsz olvasni idén:
Édesanyám karácsonyi ajándékát mindenképp olvasni fogom idén. Egy nagyon szép és beltartalomra is varázslatosnak ígérkező könyvről van szó, melyet Nagy Eszter írt és a karácsonyról szól. A borítója nagyon szép, olyan igazi romantikus (nem abban a szerelmes értelemben, hanem inkább, mint korstílus tudnám meghatározni). Ez pedig nem más, mint a Régi idők karácsonya.

9. Egy sorozat, amit elkezdeni és befejezni is 2020-ban fogsz:
Na, csak itt van a 9. pont, végre! :) Még tavaly az év utosó napjaiban fedeztem fel, hogy az egyik könyves webáruházban megvásárolható Philip Pullman A városszéli banda kalandjai sorozata és azon melegében meg is rendeltem. Hát igen, nagyon kedvelem az író úr történeteit. Az Úr Sötét Anyagai trilógiája nagy kedvenc, a Sally Lockhart sorozatot is szívembe zártam, így most úgy döntöttem, hogy 2020-ban egy – számomra még – új sorozatát is elolvasom. :)

10. Van valami olvasási terved? Ha igen, hány könyvet tervezel idén elolvasni?
Igazából nagy terveim nincsenek. Úgy gondolom, hogy a fentiek sincsenek kőbe vésve, ha esetleg mégsem alakul úgy az év ezeket mind el tudjam olvasni, akkor sem fogok kétségbe esni. Viszont van egy kihívás, amit már két éve nem hagytam abba. Ez a Nagy Olvasmánylista, melyet Niitaa minden évszakban meghirdet. Szóval ez az egy biztos pont marad idén is. :)

11. Bármilyen egyéb célkitűzés?
Megélni a pillanatokat, sok-sok jó könyvet olvasni, tartalmas időt tölteni a szeretteimmel és élvezni az életemet. Nagyjából így január elsején hirtelen ennyi! :)

Ez lett volna az év első book tagje! :)
Bízom benne, hogy érdekesnek találtátok és hátha említettem olyan könyvet, amit Ti is szívesen olvastok el idén.
És akkor nincs is más hátra, mint hogy még egyszer
BOLDOG ÚJ ÉVET!!! kívánjak. ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése