2019. augusztus 9.

Havi összítő, avagy miket szereztem, miket olvastam? 2019. július

Elnézéseteket kell kérjem a késés miatt, de sajnos, vagy éppen annyira nem is sajnálatos módon július végén és augusztus elején egészen összeszaladtak a dolgok. Volt itt minden, névnapok, születésnapok a családban és még egy lánybúcsút is beiktattunk Barátnőimmel. Szóval volt itt minden jóságos elfoglaltság kérem szépen. :)
De nem is húzom tovább a szót, jöjjön a júliusi összítő. :)

Beszerzések:
A július már nem alakult olyan visszafogottan, mint amilyen a június volt.
Persze azért nem panaszkodom, mert sok csodás könyvvel gazdagodott a kincstáram. Például barátnőmtől kaptam névnapomra és azért is, mert elkísértem a nagyon utált fogorvoshoz (nem, nem a fogorvost utálja, hanem magát a procedúrát, amivel ez jár): 📚 Chuck Wendig: Halálmadarak és 📚 Cecelia Ahern: Üvöltés című könyveket kaptam.
Párom sem fukarkodott, Ő is több könyvvel lepett meg. Két Poket könyv is hozzánk költözött. Egyik 📚 Piotr Szewc: Pusztulás című alkotása, míg a másik kedvenc íróm regényes meséjének első kötete, azaz 📚 Darren Shan: Rémségek Cirkusza. ♥ Azonban Kedvesem tovább tudta fokozni a hangulatot, ugyanis meglepett névnapomon is két fantasztikus könyvvel: 📚 Cecelia Ahern: Amikor megismertelek és 📚 Frank Tallis: Gyilkos illúziók. És mivel tudja jól, hogy nekem könyvekből sosem elég, ezért a Libri 2+1 akcióját kihasználva meglepte önmagát egy, engem pedig két további kötettel: 📚 Anne Frank: Anne Frank naplója és 📚 Robert Merle: Védett férfiak. ♥
Ééééééés fantasztikus családom sem tétlenkedett, Édesanyám és Nagypapám is csodásabbnál csodásabb és praktikusabb kötetekkel lepett meg. Nagyapótól 📚 Andy Weir: Artemis című könyvét kaptam, míg Édesanyámtól két szakácskönyvet: 📚 Csigó Zita – Kocsis Bálint: Laktózmentes ételek és 📚 Csigó László – Hargitai György: A paleolit csoda címűeket, valamint egy igazán praktikus, a Corvina kiadó gondozásában megjelent 📚 Háztartáskönyvet tudhatok magaménak. ♥
És be kell vallanom töredelmesen, hogy én sem bírtam magammal, öt nagyon szuper könyvet szereztem be ebben a hónapban. Ezek közül négy Holly Black és Cassandra Clare közös szerzeménye, a Magisztérium sorozat 2-5. kötetei: 📚 A rézkesztyű, 📚 A bronzkulcs, 📚 Az ezüstmaszk és 📚 Az aranytorony. Ezenkívül pedig még egy régóta keresett és vágyott Neil Gaiman kötetre is lecsaptam. Ez pedig nem más, mint a 📚 Szerencsére a tej. :D
Tény, hogy nem tétlenkedtem júliusban, már ami a könyvtárgyarapítást illeti. :D

Olvasmányaim:
Júliusban, úgy gondolom, nem az olvasmányok befejezésén volt a hangsúly (sajnos). Viszont két korábban, azaz még júniusban megkezdett kötetet is befejeztem: 📖 Alice Munro: Juliet és 📖 Bohumil Hrabal: Gyöngéd barbárok. Munro Julietjét nagyon szerettem míg a méltán elismert Hrabal sajnos nem alkotott osztatlan sikert nálam.
Ezeken kívül csak két olyan könyvet olvastam júliusban, amiket rendes molyként be is fejeztem. Yup, nem túl sok, de az elsőt, 📖 Gabrielle Zevin: Egy könyvmoly regényes élete című könyvét nagyon-nagyon szerettem. Olyannyira, hogy új kedvencet avattam vele. A másik történet sem volt rossz, de mégsem hozott akkora katarzist. Ez 📖 Anne Rice: A farkasok ajándéka című fantasy kötet volt.
Júliusra még sikerült beiktatnom egy olyan könyvet is, amit bár elkezdtem és valóban szórakoztató olvasmány volt, sajnos befejeznem nem sikerült. Ez 📖 Alice Clayton: Faldöngetője, akarom mondani, a Faldöngető című kötete volt. :D

Ennyi volt a július, hamarosan találkozunk és hozom az augusztusi összítő bejegyzést. :) Ti olvastatok vagy szereztetek valami jót?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése