2018. június 27.

Móra Kiadós könyvjelzőcsomag


Lassan két hete már, hogy a moly.hu-n a Móra Könyvkiadó játékán részt vettem. Ma pedig megérkezett a várva várt nyeremény.

Éljen! Éljen! Éljen! :)

Szóval az úgy volt pontosan, hogy a moly.hu egy könyves közösségi oldal, aminek igen aktív tagja vagyok. A Móra Kiadó pedig, ahogy több másik szuper kiadó is, képviseli magát az oldalon és bizony indítottak egy szuper játékot, amin egy csomag könyvjelzőt lehetett nyerni.

A játék arról szólt, hogy megadtak három idézetet, nekünk meg ki kellett találni és meg kellett írni, hogy melyik három könyvből választották ezeket. Természetesen íróval és könyvcímmel együtt.

A határidő lejárta után derült csak ki, hogy nem a leggyorsabb és még csak nem is sorsolás útján derül ki a nyertes, hanem a kiadó volt olyan hiperszuperjófej - igen, így egyben -, hogy mindenkit megjutalmazott egy csomaggal, akik helyesen válaszoltak. Hát nem szuper?

Nos az én könyvjelzőcsomagom a mai nappal érkezett meg a postával és ilyen jól néz ki:


Külön szeretném kiemelni azt a kedves üzenetet, amit a Móra Kiadó küldött. Ők köszönik, hogy velük játszottam, én pedig köszönöm nekik, hogy velük játszhattam! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése