2017. augusztus 13.

Nicholas Sparks: Szerelmünk lapjai

Az elmúlt öt esztendő alatt nem telt úgy év, hogy legalább egyszer ne néztem volna meg Nicholas Sparks: Szerelmünk lapjai című regényéből készült, Nick Cassavetes által rendezett, Rachel McAdams és Ryan Gosling főszereplésével készült, azonos című filmet. Idén pedig névnapomra egy kedves – szintén könyvmoly – hölgytől ajándékba kaptam a könyvet, ami már egy ideje ott csücsült a kívánságlistámon.

Kicsit félve fogtam bele a történetbe az elmúlt évek tapasztalatai miatt. Ugyanis általában úgy járok, hogy ha tetszett egy könyv filmre vitt változata, akkor a kötet elolvasása után a film hatalmas csalódást jelent, hiába voltam oda érte addig. Nos, kijelenthetem, hogy ebben az esetben semmi ilyesmiről nincs szó. Akár a könyvet, akár a filmet veszi előre az ember hasonlóan jó élményekkel fog gazdagodni, amennyiben szereti a romantikus történetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése